
Trăim într-o societate într-o dezvoltare continuă și însetată. Lumea din jurul nostru evoluează cu o viteză considerabilă și se confruntă cu o tehnologie cu care este greu de ținut pasul. Există un dezechilibru între real și virtual. Generațiile tinere încep să considere virtualitatea indispensabilă. Există cifre care atrag atenția asupra acestei situații: în 2013 s-au vândut peste 1,9 miliarde de telefoane mobile, iar până în 2017 se preconizează ca circa 6,6 miliarde să fie în uz. Potrivit sondajului de mobilitate al TIME, 84% din populația care folosește cel puțin un telefon, recunoaște că nu ar putea rezista nici măcar o zi fără el. Drept dovadă, în viețile noastre au loc termeni noi precum Nomophobia (Fără Mobile Phobia) sau sindromul Blackberry Finger.
Consumix lansează un semnal de alarmă cu mesajul „Este doar un telefon, nu o opera de artă!”. Dezbatem problema valorilor în viața individului modern. Pasiunea pentru gadgeturi, precum telefoanele mobile, este adesea în detrimentul artei și culturii, afectând direct calitatea vieții.